woehoe - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu woehoe - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu

woehoe

Blijf op de hoogte en volg Alissa

22 Juni 2014 | Nederland, Hoogezand

Yes mensen. IK ben in Amerika.

De taalovergang is best wel vermoeiend en moet er nog wel aan wennen. Ik zit bij het water en mijn leidinggevende Ari, en hij de MEEST chille persoon die ik ken op camp. Van hem mogen we alles eten bijvoorbeeld snickers, wat hier echt not done is hahah. Vandaag Debbie (nederlandse ) psst, Alissa, hier een snickers. Ik : ik eet het wel op bij de WC'S . Al het eten is zonder toegevoegde suiksers, zout en kleurstoffen : farm - to- table programm hebben ze hier. Ik ben al maar de WallMarket geweest, hijihi leuk leuk leuk! Mooi horloge kunnen scoren.
Vandaag op het water: ari: er is een feestje bij de buren en het zou kunnen zijn dat het een pizza party word en wij moeten lifeguarden!!

Hiep hiep hoeraa!!

Maar goed voor de rest word ik overdompeld in het Joodse, wat niet zo erg is, ze kunnen goed een feestje bouwen hahah. Elke keer dat wij een ' brood maaltijd' hebben gehad gaan we een liedje zingen in het Hebreeuws en het is wel een leuk liedje!

Er is nog een liedje en dat heeft mij wel aan het denken gezet:

When there is loght in the soul, there is peace in the person.
When there is peace in the person, there is honour in the Nation.
When there is honour in the Nation, there is peacenon earth.

And that will repeat!


  • 22 Juni 2014 - 12:24

    Jose (mams Rick En Niek:

    Hoi alissa
    was natuurlijk weer te laat om je een goede reis te wensen maar bij deze dan veel plezier aldaar.
    Het begin klinkt iig goed
    heb je ook een titel van het liedje, is echt een mooi stukje tekst

    Geniet!

  • 22 Juni 2014 - 18:16

    Papa:

    Super alissa, ik vind het erg mooi dat je het goed gaat .zo jij dit beschrijft klink erg positief..laat zien wie jij bent..ga door , dikke knuf paps

  • 23 Juni 2014 - 13:00

    Tjeerd:

    Hallo Alissa!

    Namens iedereen op Kardinge, heel veel plezier en succes. We zijn erg benieuwd naar jouw verhalen!

    groeten Tjeerd

  • 23 Juni 2014 - 13:14

    Alissa:

    Hi jose,

    Volgens mij hebben ze het liedje gemaakt maar het miste nog 1 zin.

    Het gaat als volgt: when there is light in the soul, there is peach in the person. When there is peace in the person ,there is harmony in the home. When there is harmony in the home, there is honour in the nation. When there is honour in the nation, there is peace on earth. Maar dit het complete liedje.

    Het mooiste is wanneer iedereen in the diner hall dit zingt ;)

    Fijne vakantie!

  • 23 Juni 2014 - 19:58

    Papa:

    Alissa nederland weer een rpnde verder ,ze hebben chili met 2-0 gewonnen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogezand

American Dream

Summercamp '14

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

final countdown!!

29 Juli 2014

promotie

13 Juli 2014

mijn week

07 Juli 2014

de juf uithangen

04 Juli 2014

mijn week
Alissa

Mijn eerste keer naar het buitenland, en ook nog eens werken in een zomerkamp

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 4185

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 01 September 2014

American Dream

Landen bezocht: