details over het kamp - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu details over het kamp - Reisverslag uit Hoogezand, Nederland van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu

details over het kamp

Door: le me :3

Blijf op de hoogte en volg Alissa

18 Juni 2014 | Nederland, Hoogezand

Hoi,

Even wat meer details over het kamp waar ik! Het ligt net boven New York hihhi yeah! Het is een traditioneel kamp met een joodse tint. De kinderen leren hier om hun eigen eten te kunnen verbouwen. Dus ik krijg allemaal organisch gezond eten uit eigen tuin! Ik ga op het kamp werken als lifeguard, zwemjuf en kano/kayak instructrice! over een dagje ga ik vliegen. Ik heb een meid ontmoet die ook heen gaat en gaat werken aan het zwembad!! Echt super tof!

Maar goed. Het volgende reisverslag is vanuit Murica !!

HERE I COME!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogezand

American Dream

Summercamp '14

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

final countdown!!

29 Juli 2014

promotie

13 Juli 2014

mijn week

07 Juli 2014

de juf uithangen

04 Juli 2014

mijn week
Alissa

Mijn eerste keer naar het buitenland, en ook nog eens werken in een zomerkamp

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 4194

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 01 September 2014

American Dream

Landen bezocht: