de juf uithangen - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu de juf uithangen - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu

de juf uithangen

Blijf op de hoogte en volg Alissa

07 Juli 2014 | Verenigde Staten, Dennytown

Hi,

Lachen joh, ben je aan het guarden ( dan mag je helemaal NIETS zeggen want, je moet je concentreren op het water) erger ik mij bont en blauw aan een meisje die aan het lesgeven is. Ik heb het er bij gelaten voor wat het is, maar als ik deed voor een klas in Stad pff, dan waren ze echt niet blij met mij.

Assistent waterfront director zijn heeft zo zijn voordelen bijvoorbeeld: 'werkoverleg'. Ik heb het aangekaart over de niet zo'n goede les. Oke, nu mag ik druk bezig voor een powerpoint over hoe je een les moet geven. Dit voelt als een examen :P. Daarnaast doet mijn leidinggevende een stap terug waardoor ik steeds meer verantwoordelijkheden krijg!

Ik moet bijvoorbeeld:
- een walkie-talkie overal meeheen slepen
- de boel evalueren
- opstarten en afsluiten
- water testen
- een crew aansturen
- and much and many more

Het weer is hier weer heerlijk trouwens !! 33 Graden op een gemiddelde dag.

See ya !!

  • 07 Juli 2014 - 07:50

    Jo:

    Al salaris verhoging gehad :p.

    Leuk hoor.

  • 12 Juli 2014 - 21:27

    Alissa Lohues:

    helaas Jo ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Dennytown

American Dream

Summercamp '14

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

final countdown!!

29 Juli 2014

promotie

13 Juli 2014

mijn week

07 Juli 2014

de juf uithangen

04 Juli 2014

mijn week
Alissa

Mijn eerste keer naar het buitenland, en ook nog eens werken in een zomerkamp

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 4184

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 01 September 2014

American Dream

Landen bezocht: