promotie - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu promotie - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu

promotie

Blijf op de hoogte en volg Alissa

29 Juli 2014 | Verenigde Staten, Dennytown

Hee iedereen.

In de eerste week van.kamp had ik.al.een titel.gekregen met een beetje verandwoodelijkheden. Ik kreeg gisteren te horen dat de waterfront director was ontslagen. Dit betekend voor mij, ik heb alle veranwoordelijkheden wat bereft het zwemmen en het meer maar, ik ga nu ook over de vrije dagen van mijn geliefde collegas! Like, What?! Ik heb niet officieel de titel.gekregen want ik ben.nog geen 21. De ass. director heeft die gekregen en komt zo nu en dan checken bij ons.

Nu hebben we ook.de.swimchecks gehad om te kijken of de.camper deep/sallow.water.swimmers.zijn. Ik heb er voor.gezorgt dat hrt hele kamp op tijd is gecheckt, dit gaf me echt een.boost!!

Ik zie jullie wel weer,

Aju

  • 29 Juli 2014 - 22:13

    Mama:

    Hey meid, helemaal toppie. !!

  • 29 Juli 2014 - 22:29

    Jo:

    Mag hopen dat je er ook na betaalt word.
    Top hoor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Dennytown

American Dream

Summercamp '14

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

final countdown!!

29 Juli 2014

promotie

13 Juli 2014

mijn week

07 Juli 2014

de juf uithangen

04 Juli 2014

mijn week
Alissa

Mijn eerste keer naar het buitenland, en ook nog eens werken in een zomerkamp

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 4187

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 01 September 2014

American Dream

Landen bezocht: