final countdown!! - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu final countdown!! - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu

final countdown!!

Blijf op de hoogte en volg Alissa

15 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Dennytown

Dus,

Tjsa.. Dit is dan officieel de laatste week hier op het mooie eden village.. Best wel een beetje balen want, dit betekend dat het ' normale leven ' weer gaat starten. School, stages, gekte! hahaha Ik ben nu lekker vrij, en ga hier van genieten, misschien nog even zeilen als het weer meewerkt. We hadden afgelopen woensdag de laatste staff meeting gehad en we moesten feedback geven dit op verschillende plakaten tegen de muur met verschillende onderwerpen bijvoorbeeld; schema, shabbat.. Maar er was ook een van het waterfront, en midden op het vel stond : Alyssa was amazing !!!. Dat gaf zo'n warm gevoel van binnen hihihi.

Ik ga lekker een douche nemen en daarna eten!!

See ya!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Dennytown

American Dream

Summercamp '14

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

final countdown!!

29 Juli 2014

promotie

13 Juli 2014

mijn week

07 Juli 2014

de juf uithangen

04 Juli 2014

mijn week
Alissa

Mijn eerste keer naar het buitenland, en ook nog eens werken in een zomerkamp

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 4183

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 01 September 2014

American Dream

Landen bezocht: