a good day - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu a good day - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu

a good day

Blijf op de hoogte en volg Alissa

26 Juni 2014 | Verenigde Staten, Dennytown

Hi,

Iedereen vroeg zich af wanneer een nieuwe blog kwam nou, hier is ie !!

Ik heb vandaag zo'n goede dag gehad!! Ik heb niet alleen mijn boy scout lifeguard training met succes afgerond maar, ik ben nu officieel : ASSISTANCE WATERFRONT DIRECTOR!! LEVEL UP!! WOEHOE. Dit houd in als Ari (leidinggevende ) als hij niet bij het zwembad aanwezig kan zijn door elke omstadighedeb neem ik het over. Daarnaast moet ik helpen bij het plan opzetteb van de zwemlessen en, overleggen over mijn 'collega lifeguards' wat we al deden hahaha maar nu officieel hahaha!!

Ik raak steeds meer gewend aan het eten hier op camp. Jullie.moetenbweten dat het echt alleen maar groentes zijn. Ik kom terug met een perfect figuur ;)

Ik raak steeds meer gewend aan het Engels en het gaat ook vooruit. Ik moet nanelijk veel lesgeven aan mijn collegas en dit is best wel moeilijk in het Engels! Ik krijg morgen First Aid and CPR. Het is op dit moment aan het onweren, wat super mooi is in de bergen :p

Maar gied. Morgen moeten alle counselors door de scan qua zwemmen, hopelijk verdrinkt er niemand!!

Ik ben bezig met het kamp Nederlands aan het leren. Ik heb ze de woordjes:plankje en duikbril aangeleerd:) u

Ik ga kijken of ik fotos online kan zetten.

Have fun!!

Drill sergeant

  • 26 Juni 2014 - 06:51

    Jo:

    Hè alissa

    Wat goed zeg .. haha alleen maar groentes. Dieet kamp ofzo.
    Super leuk om te lezen dat je zo leuk heb.

    Is het verder ook mooi weer. Of net zulk but weer als hier.

    Have fun

  • 28 Juni 2014 - 17:19

    Papa:

    Hallo meid. Zo te horen gaat het goed met jou ,dat is leuk om tehoren . het eten gaat ook goed lekkere groentes eten, en krijg je dan ook wat vlees of vis , maar ik ben er benieuwt over de mooie fotos ,heel nederland wacht er op...groetjes van uit meppel



  • 01 Juli 2014 - 13:23

    Jacquelien:

    Joehoe. Je bent eindelijk daar. Geweldig!!!!!!!
    Krijg je daar ook nog wel iets mee van het WK?? Het wordt hier steeds oranjeder.
    Kan geen kwaad alleen maar gezond eten, goed voor je figuur en je huid.hihihi.
    Nou geniet maar verder en hou de kids in toom!!! But you can do it,. Yes, you can!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Dennytown

American Dream

Summercamp '14

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

final countdown!!

29 Juli 2014

promotie

13 Juli 2014

mijn week

07 Juli 2014

de juf uithangen

04 Juli 2014

mijn week
Alissa

Mijn eerste keer naar het buitenland, en ook nog eens werken in een zomerkamp

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 4189

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 01 September 2014

American Dream

Landen bezocht: