mijn week - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu mijn week - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu

mijn week

Blijf op de hoogte en volg Alissa

13 Juli 2014 | Verenigde Staten, Dennytown

Hi,

Beetje lang geleden sinds mijn laatste blog hahhahaha. Wat is er allemaal gebeurd :

We hadden aquatics olympics!! Alleen dit ging niet door want:
- 1 meisje had niet genoeg gedronken en gegeten waardoor zij niet lekker ging, daar mocht ik voor zorgen.
- 1 jongen die had zijn hoofd gestoten en had later tijdens de olympics last kreeg van tintelingen in zijn handen, dus die werd vast gebonden op een backboard en afgevoerd met een ambu.

Dat waren de olympics.

Voor de rest ben ik op een kano toccht geweest met wat leuke bewegende water stukjes bij het mooie: the hawks nest ( ff google!!!)
Dat was super leuk, echt!

Jelaas kan ik geen fotos nemen van het kamp, want de kinderen moeten met zo weinig mogelijk electronica in contact komen.

Oke..

Voor fotos: facebook, eden village camp. Of op de site edenvillagecamp.org!

See ya!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Dennytown

American Dream

Summercamp '14

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

final countdown!!

29 Juli 2014

promotie

13 Juli 2014

mijn week

07 Juli 2014

de juf uithangen

04 Juli 2014

mijn week
Alissa

Mijn eerste keer naar het buitenland, en ook nog eens werken in een zomerkamp

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 4175

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 01 September 2014

American Dream

Landen bezocht: