mijn week - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu mijn week - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu

mijn week

Blijf op de hoogte en volg Alissa

04 Juli 2014 | Verenigde Staten, Dennytown

Zo. De camper zijn er!! Eindelijk!! We zijn nu 4 dagen bezig met de campers. Als eerste stond de 'swim check' op het programma. Aangezien ze een andere waterfront director hebben dan voor gaande jaren is het even wat anders gelopen. Ik heb kinderen echt boos gemaakt, dat ze een slallow water swimmer waren. Ik heb het zelfs zo eeg gehad, was 1 jongen en die was voor de laatste 3 jaar een deep water swimmer, test mevrouw hem : sallow water.

Gisteren toch een beetje aanwezig kunnen zijn tijdens mijn diploma uitreiking, dit namelijk via skype! Echt het was super geregeld!! Was er heel blij mee.

Het was vandaag wel een goede dag. Ik heb zwemles gegeven aan 18 kinderen in 1 bad, en iedereen was aan het werk en deed wat hij/zij moest doen en ze vonden het ook nog leuk!! En het grootste ding, ze hebben mij niet 1 keer schaapachtig aangekeken vanwege een taalfout!

Mijn engels gaat vooruit ;)


See ya!

Alissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Dennytown

American Dream

Summercamp '14

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2014

final countdown!!

29 Juli 2014

promotie

13 Juli 2014

mijn week

07 Juli 2014

de juf uithangen

04 Juli 2014

mijn week
Alissa

Mijn eerste keer naar het buitenland, en ook nog eens werken in een zomerkamp

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 4173

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 01 September 2014

American Dream

Landen bezocht: