first session - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu first session - Reisverslag uit Dennytown, Verenigde Staten van Alissa Lohues - WaarBenJij.nu

first session

Blijf op de hoogte en volg Alissa

02 Juli 2015 | Verenigde Staten, Dennytown

hee!!

Een kleine update vanuti het mooie Eden Village :) Het is een gekke 2 weken geweest. Dit was echt kop op nul en gaan. Knallen! Met 6 guards ( veel te weinig, ik probeer al meer mensen te krijgen maar nog niet gelukt..) het waterfront een nieuw leven inblazen. Het is nog steeds zoeken wat de beste stijl is van leiding geven hahaha. Maar goed ;) Morgen, zaterdag, zondag avond, maandag en dinsdag lekker vrij!! Ik had nog 2 dagen vrij over en die heb ik lekker uitgesteld zodat ik veel dagen achter elkaar vrij ben. En tijdens mijn dagen vrij is het de 4th of July dus gaan we lekker naar Coldspring ( een plaatsje dichtbij Camp) vuurwerk kijken en suikers in ons stoppen haha. En zaterdag gaan we lekker een vuurtje maken op het strand en we gaan onze eerte echt niet kosher, organisch S'mores maken :D Zoo veel zin in, ondertussen ga ik proberen om een plekje te vinden bij mijn collegas om daart te blijven tijdens de intersessie.

Ik kan niet Whatsappen, of snapchatten want mijn telefoon is dood. Ik heb een nieuwe besteld.

Aju!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Dennytown

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2015

first session
Alissa

Mijn eerste keer naar het buitenland, en ook nog eens werken in een zomerkamp

Actief sinds 17 Mei 2014
Verslag gelezen: 843
Totaal aantal bezoekers 4174

Voorgaande reizen:

17 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

26 Mei 2014 - 01 September 2014

American Dream

Landen bezocht: